۱۷۲میلیارد ریال اعتبار سهم شهرستان مهریز

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد سهم شهرستان مهریز از اعتبارات سه بخش تملک و دارایی و نفت وگاز را 172 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در  نخستین کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز سهم شهرستان مهریز از اعتبارات سه بخش تملک و دارایی و نفت وگاز را اعلام و از توزیع اعتبارات در ردیف های مختلف بین دستگاه ها  خبر داد وگفت:با هدف توسعه زیر ساخت ها و تامین امکانات لازم برای فعالیت های عمرانی و رفاهی شهروندان در سال ۱۳۹۷مبلغ، ۱۷۲میلیارد ریال بودجه به شهرستان مهریز اختصاص یافت.

سید مجتبی حسینی پور با اشاره به رویکرد جدید دولت در مباحث بودجه ریزی و حرکت به سمت طرح های مشارکتی تصریح کرد: دولت مصمم است در بودجه ریزی به سمت طرح های مشارکتی و بخش های غیردولتی حرکت شود
وی با بیان اینکه در این جلسه شاخص های ارتقا اقتصادی و پروژه ها به بحث گذاشته شده است،گفت :بیشترین میزان اعتبارات سال ۹۷ درحوزه بخش آموزشی و آموزش و پرورش برای شکوفایی مدارس دولتی ،آب و ورزش در شهرستانها اختصاص می یابد تا شاهد توسعه همه جانبه درسال های آینده باشیم.
حسینی پور گفت :در سال ۹۷، مباحث حقوق شهروندی ،استقرار میزخدمت برای افزایش اعتماد و رضایت عمومی مردم و بحث های اشتغال زایی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
رستگاری فرماندار مهریزبا تاکید بر تلاش مجددانه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات ادامه داد: مدیران باید با اطلاع دقیق از ظرفیت های قانون بودجه در بخش های مختلف برای جذب اعتبارات مورد نیاز تلاش کنند و با همت والای خویش، همچون گذشته، نقش مهم خود را در راستای توسعه و آبادانی شهرستان ایفا نمایند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..