شناسه خبر: 65189
منتشر شده در مورخ: ۹۷/۰۴/۱۸
ساعت: ۱۳:۴۳
راهاندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری مهریز
شهردار مهریز گفت: سامانه 137 در مهریز به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایدههای مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعههای مردمی راه اندازی شد.
به گزارش یزدی نیوز«احمد آخوندی» در این مورد عنوان کرد: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکتپذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راهاندازی این سامانه است.
وی افزود: با این سامانه میتوان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود.
آخوندی با بیان این که این سامانه با هدف خدماتدهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راهاندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیامهای شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.
منبع:ایسنایزد
بخش نظردهی بسته شده است..