شناسه خبر: 65189 منتشر شده در مورخ: 1397/04/19 ساعت: 11:22 گروه: شهرستان ها
شهردار مهریز گفت: سامانه 137 در مهریز به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده‌های مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعه‌های مردمی راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز«احمد آخوندی» در این مورد عنوان کرد: نحوه ارائه خدمات مطلوب‌تر در جهت جلب اعتماد و مشارکت‌پذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه است. 

 
وی افزود: با این سامانه می‌توان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود. 
 
آخوندی با بیان این که این سامانه با هدف خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه‌اندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام‌های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد
google-buzz twitter digg facebook linkedin
کلید واژه
 
نظرات | 0 نظر
captcha
Page Generated in 0/1310 sec