عیادت سالمندان از سالمندان در مهریز

بخشدار مهریز و جمعی از سالمندان روستای فخرآباد در یک اقدام خداپسندانه به عیادت سالخوردگان آسایشگاه سالمندان نشاط مهریز رفتند.

به گزارش یزدی نیوز «مهدی دهقانزاده» بخشدار بخش مرکزی مهریز در این رابطه گفت: با توجه به این که آسایشگاه‏‏ها محل نگهداری سالمندان به شمار می‏‏آیند و خدمت‏‏رسانی به این عزیزان، بسیار مقدس و دارای اجر اخروی است، بنا به رسم هر ساله تعدادی از سالمندان روستای فخرآباد مهریز در یک اقدام خداپسندانه به دیدار سالمندان آسایسگاه نشاط مهریز رفتند تا برای ساعتی هم که شده، درددلی داشته باشند و سالمندان را از تنهایی بیرون بیاورند.

 
وی افزود: این طرح برای پنجمین سال متوالی  است که به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود و تبدیل به یک سنت برای سالمندان این روستا شده است.
 
دهقانزاده در این دیدار با اشاره به این که سالمندی فرصتی از فرصت‌های زندگی است، گفت: خداوند سالمندی را مرحله‌ای از زندگی ما قرار داده تا صبر و تحمل ما در برابر مشکلات بیش از گذشته سنجیده شود.
 
گفتنی است، در حال حاضر خانه سالمندان مهریز پذیرای ۱۰۰ سالمند مرد و زن است که اکثریت سالمندان این مرکز از اقشار کم درآمد جامعه هستند و آنها را بهزیستی به این مرکز ارجاع داده است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..