مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری‌:

جوانان‌، هم افزایی و تجمیع توانمندیها را مبنای فعالیتهای خود قرار دهند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در نشست با جمعی از جوانان فعال در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری توصیه کرد: جوانان، هم افزایی و تجمیع توانمندیها را مبنای فعالیتهای خود قرار دهند و ایده ها، طرح ها و برنامه های خود را در قالبی مشارکتی با دستگاههای دولتی و نهادهای غیردولتی اجرا نمایند.

به گزارش یزدی نیوز"‌فخرالسادات خامسی هامانه" ‌در این نشست گفت: رویکردی تخصصی و علمی در برنامه ها و فعالیت ها از طریق ارتباط و تعامل با مراکز دانشگاهی بر تاثیرگذاری‌، ماندگاری و مقبولیت اجتماعی آنها خواهد افزود.

وی خواستار شد: جوانان فعال مدنی و اجتماعی استان، در طراحی و اجرای ایده ها و طرحهای خود، موضوع مقابله و پیشگیری از آسیب های  اولویت دار اجتماعی را مدنظر قرار دهند و  مسئولان امر را در گفتمان سازی مسائل اجتماعی یاری کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: بهتر است جوانان طرح ها و برنامه های خود را در قالب تشکیل سازمان های مردم نهاد به شکلی نهادمند و رسمی دنبال کنند، هم افزایی و تجمیع توانمندیها را مبنای فعالیتهای خود قرار دهند و ایده ها، طرح ها و برنامه های خود را در قالبی مشارکتی با دستگاههای دولتی و نهادهای غیردولتی اجرا نمایند.
خامسی هامانه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد فرصت ارزشمندی برای تمرین فعالیتهای گروهی و تیمی جوانان فراهم می سازند که باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده شود.
گفتنی است در این جلسه که با حضور "‌مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار ‌شد در زمینه برگزاری فستیوال فرهنگی-هنری با موضوع معرفی یزد به عنوان شهر میراث جهانی هم اندیشی و تبادل نظر انجام گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..