معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

روابط عمومی ها در تبیین راهبرد برای توسعه استان تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در دیدار با اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان جایگاه روابط عمومی را بسیار مهم و کلیدی دانست و از این شورا خواست مدیریت ارشد استان را در تبیین راهبرد برای توسعه استان یاری دهند و برای تحقق این مهم تلاش کنند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل روابط عمومی استانداری و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همزمان با ارتقای جایگاه روابط عمومی استانداری در چارت سازمانی به اداره کل، با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار دیدار و گفت ‌و گو کردند.

"‌علی زینی وند" در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، گفت: ‌ حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و خبر حوزه جذاب و تاثیرگذاری ‌است و وقتی در این جمع قرار می گیرم احساس تعلق خاصی دارم.
وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما جایگاه و شأن روابط عمومی ها به درستی درک نشده است، ادامه داد: در کشورهای توسعه ‌نیافته یا در حال توسعه روابط عمومی تحت تاثیر سلیقه افراد قرار می‌گیرد.
زینی وند افزود: پیشرفت روابط عمومی ها و گروه های وابسته به روابط عمومی ارتباط مستقیمی با پیشرفت و موفقیت جامعه دارد و نوع نگاه شما در این تقویت و موفقیت بسیار تاثیرگذار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: روابط عمومی از جنس کار اداری معمول نیست ‌و نگاه اداری صرف به روابط عمومی محکوم به شکست است.
وی ادامه داد: جنس روابط عمومی از جنس تعامل، برداشت‌های دقیق و عالمانه و جنس اداری اجتماعی است که باید انتقال دهنده انتقادات جامعه به مسئولان باشد.
 
 
 مدیریت جهان در دست رسانه های هوشمند
 
 
زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بخش عظیمی از مدیریت جهان در دست رسانه های هوشمند است و رسانه‌ها‌یی پایا و ماندگار هستند که صاحب تحلیل باشند و با قدرت عظیم شبکه ای خود در مواقع حساس به جامعه جهت دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار صداقت، ‌شجاعت، توانمندی در کنار هم قرار دادن کلمات با مفاهیم بالا و انتقال سریع پیام را راه های موفقیت در دنیای رسانه ای امروز دانست و ادامه داد: روابط عمومی ها باید در تقویت رسانه‌ها و خبرنگاران سالم، صادق‌، بی غرض و شایسته نقش مهمی ایفا نمایند و با جریان‌سازی مثبت سرنوشت را به نفع مصالح کشور و مردم تغییر دهند.
زینی وند در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از ارتقای جایگاه روابط عمومی ‌استانداری به اداره کل در چارت سازمانی ،از شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواست تا مدیریت ارشد استان را در تدوین راهبرد برای توسعه یزد یاری دهند و گفتمان غالب جامعه را به نفع استان تقویت کنند.
گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کارشناسی خود در حوزه روابط عمومی پرداختند و بر حفظ جایگاه و شأن روابط عمومی ها در استان تاکید و از نگاه و حمایت ویژه استاندار یزد و معاونان استاندار به حوزه روابط عمومی تقدیر کردند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..