یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان مهریز برگزار شد

سومین یادواره شهدای شهرستان مهریز در حسینیه وحدت این شهر و با حضور مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز«علی اصغر سلمانی» فرمانده سپاه ناحیه مهریز در این مراسم گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، زمینه آشنایی جوانان را با اهداف و شخصیت شهدا را فراهم می‌کند.

 
وی با بیان این که هر چه در زمینه شهدا کار کنیم، باز هم جای کار بیشتری وجود دارد، افزود: نباید اجازه دهیم که یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) در جامعه فراموش شود. 
 
سردارسرتیپ «علی عبدالهی» معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح نیز به عنوان میهمان ویژه در این یادواره، کلید رمز موفقیت ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف بعد از آن ایام دانست و گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و هر چه در کشور امروز دارای امنیت و آسایش هستیم ناشی از جانفشانی شهداست.
 
وی همچنین در سخنرانی‌ خود با اشاره به این که میزان فرصتی که در بحران‌ها برای ما مهیا می‌شود، در خود فرصت‌ها نیست، افزود: ما می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را از داخل کشور حل کنیم و آن سوی مرزها چیزی نصیب کشورمان نخواهد شد.
 
وی ادامه داد: با مردم ملت خودمان و تولیدات داخلی و امکانات داخل کشور و با شعار «ما می‌توانیم» که یک معیار خوب برای پیروزی هست، می‌توان در تمام زمینه‌ها موفق بود. 
 
حجت الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز هم در این یاداره شهدا با بیان این که اگر فرهنگ جهاد و شهادت نبود، ایران بلعیده شده بود، بیان کرد: امروز هم دعای شفابخش انقلاب اسلامی، حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است. 
 
خواندن نامه شهید کورش‌فر توسط مادر آن شهید، اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند اجرای سرود، برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای انقلاب، نمایش ماکت و ادوات جنگی و برپایی غرفه دفاع مقدس و کودکان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..