نماینده ولی فقیه دراستان در دیدار با جانشین بسیج کشور

تولید کالا های داخلی تنها راه مقابله با دشمن

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه دراستان در دیدار با جانشین بسیج کشورگفت: دشمن به وبژه آمریکا،بسیج اقتصاد کشور را هدف قرار داده و مسئولین باید هوشیار باشند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله ناصری،نماینده ولی فقیه دراستان در دیدار با جانشین بسیج کشور و مسئولین اصناف یزد گفت: تشکیل اتاق فکر، تولید کالا های داخلی و حمایت مردم از تولید ملی ، اتحاد و همبستگی مسئولین نظام و مردم تنها راه مقابله اقتصادی با دشمن است.

امام جمعه یزد اشاره ای به تحولات اقتصادی کشور کرد و افزود: دشمن به وبژه آمریکا،اقتصاد کشور را هدف قرار داده و مسئولین باید هوشیار باشند و بهانه به دست دشمنان ایران ندهند.
آیت الله ناصری ادامه داد: مسئولین دولتی باید سالها و ماههای قبل به فکر اقتصاد کشور باشند تا اینگونه دچار مشکل نشوند لذا در حال حاضر هم دیر نیست و دولت با کمک ملت اقتصاد کشور را مهار خواهد کرد و نخواهد گذاشت دشمنان سوء استفاده کنند.
در ادامه این نشست جانشین بسیج  کشور گفت: استان یزد در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در عرصه های انقلاب حضور داشته و سرآمد کشور است.
وی در ادامه اشاره ای به اقتصاد مقاومتی کرد و افزود: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی مسئولین نظام فرماندهی می کردند در این دوره هم باید فرماندهی جنگ اقتصادی را علیه آمریکا و دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده بگیرند و مسیر اقتصاد مقاومتی را مدیریت کنند تا دشمنان را خسته و شکست دهند.
وی اشاره کرد :بازاریان و اصناف در طول چهل سال انقلاب پشتیبان انقلاب بودند و هر موقع دشمنان دسیسه می کردند آنها در مقابلشان می ایستادند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..