لزوم حذف نام ابرکوه از لیست شهرهای تبعیدگاهی

رییس دادگستری ابرکوه بر با حذف نام ابرکوه از لیست شهرهای تبعیدگاهی تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «مجتبی رحمت زاده» تصریح کرد: مبحث خروج شهرستان از لیست نامبرده بسیار حائز اهمیت است چرا که با آسیب‌های اجتماعی شهرستان ارتباط مستقیم دارد.

 
وی افزود: در همین راستا تاکنون مکاتبات بسیاری با مرکز استان و حتی رییس قوه قضائیه صورت گرفته است اما برحسب اهمیت این موضوع باید در کمیسیون ویژه مطرح شود که باید امیدوار به تشکیل گروه و رفع مشکلات بود. 
 
رحمت‌زاده اظهار کرد: مشکلات و معضلات شهر اکثراً مسائل ریشه‌داری هستند که رفع آن‌ها نیازمند زمان بوده و در این راستا مجموعه دادگستری تمام توان خود را به کار خواهد گرفت. 
 
وی بیان کرد: دادگستری همیشه مورد هدف ترکش‌های ناشی از مشکلات اقتصادی کشور بوده و موجب می‌شود جرائم ارتکابی بیشتر و در نهایت حجم پرونده‌های موجود سنگین‌تر شود. 
 
رییس دادگستری شهرستان، پیرامون خطرات احتمالی قنوات مسکن مهر، خاطرنشان کرد: بسیار جای تأسف دارد که دستگاه‌های ذیربط ساخت  و ساز در این مناطق را تجویز کرده و مردم نیز مجبور به پذیرفتن این شرایط هستند. 
 
رحمت زاده با ابراز امیدواری برای این که خطر این قنوات دامن‌گیر مردم نشود،‌ مشکل قنوات مسکن مهر را دارای فوریت دانست و گفت: برای این منظور دستور پیگیری به ارگان‌های ذی‌ربط داده شده و باید این مسئله را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..