معاون استاندار یزد:

مسئولیت پذیری و شفافیت با اهتمام روابط عمومی‌ها محقق می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در الگوی حکمرانی خوب، گفت: مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت با اهتمام روابط عمومی‌ها در جامعه محقق می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در چهارمین نشست توجیهی و آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، اظهار کرد: برگزاری گردهمایی مدیران پس از انقلاب اسلامی در روابط عمومی استانداری یزد برنامه‌ای زیبا و ارزشمند بود و در بخش ها و نهادهای مختلف می توان نمونه چنین برنامه‌هایی را اجرا کرد .

 
وی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری چنین برنامه هایی در استان، افزود: در حقیقت اینگونه برنامه ها تقویت سرمایه های اجتماعی را به همراه دارند زیرا سرمایه های ارزشمندی که حاصل سال ها کار و تجربه در بخش های مختلف هستند، کنار یکدیگر جمع می شوند و می توانند فارغ از گرایش های متفاوت برای تقویت فعالیت های یک مجموعه همفکری کنند .
 
طالبی افزود: تدوین راهبرد در حوزه روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی حائز اهمیت است اما اغلب اوقات ما خودمان را مشغول ساختارها کرده ایم و وجود ساختار و تقویت آن برای ما به اصل تبدیل شده است .
 
این مقام مسئول تصریح کرد: پیگیری این موضوع که  ما چه راهبردی در حوزه روابط عمومی مخصوصا در دستگاه های دولتی داریم حائز اهمیت است زیرا با یک سری موضوعات مشترک  در جامعه روبرو هستیم و جزیره‌ای عمل کردن، مطلوب فایده برای انجام رسالت اصلی حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نمی‌باشد .
 
معاون ‌سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ‌بیان کرد: موضوع آب و مسائل بر آمده از آن امروز در استان مطرح است که این مسئله  مربوط به یک دستگاه اجرایی نیست و بحث کل جامعه می باشد که بخش های مختلف امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده و اطلاع رسانی نسبت به این امر نیز به تمام دستگاه ها بر می گردد .
 
طالبی افزود: بر این مبنا ساز و کارهای رسیدن به استراتژی های مشترک در جمع  اصحاب روابط عمومی استان از جمله هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها از طریق تشکیل اتاق فکر دنبال شود .
 
معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: یک نکته که می تواند به عنوان چارچوب فعالیت روابط عمومی‌ها مورد توجه قرار گیرد بحث الگوی حکمرانی خوب است و این موضوعی است که روابط عمومی‌ها به خوبی می‌توانند ساز و کار وظایف و مسئولیت‌های خود را در آن قالب پیش برند .
 
‌طالبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در الگوی حکمرانی خوب با شاخص‌های مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت روبرو هستیم که به طور مستقیم به وظایف و مسئولیت روابط عمومی بر می‌گردد و پایداری و تثبیت این الگو می‌تواند در بسیاری از بخش‌های جامعه به کمک ما بیاید .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..