با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور؛

کاشی تانیا سرام گاریزات افتتاح شد

شرکت کاشی تانیا سرام با اشتغال‌زایی 65 نفر به طور مستقیم و بیش از 200 نفر به صورت غیرمستقیم و تولید کاشی آنتی باکتریال با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، استاندار یزد و معاونان استاندار در بخش گاریزات و کهدوییه شهرستان تفت افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدابوالفضل رضوی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، «محمود زمانی قمی» استاندار یزد، «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از دهستان ها و بخش های مختلف تفت بازدید کردند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، استاندار یزد و هیئت همراه با حضور در دهستان سخوید و اسطریج از طرح آبرسانی غدیر بازدید کردند و با بازدید از تعدادی از قنات های این مناطق روند خشکسالی در شهرستان تفت را مشاهده کردند و دستورات لازم برای احیا و لایروبی قنوات و تامین اعتبار برای تحقق این مهم صادر شد.
همچنین با حضور «سیدابوافضل رضوی»، «محمود زمانی قمی» و هیئت همراه «شرکت کاشی تانیا سرام» با اشتغال‌زایی ۶۵ نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم و تولید کاشی آنتی باکتریال در مساحت ۱۸ هزار مترمربع و بیش از چهار هزار متر مربع زیربنا در بخش گاریزات و کهدوییه شهرستان تفت افتتاح شد.
گفتنی است استاندار یزد و هیئت همراه در پایان سفر به شهرستان تفت از واحد تولیدی «چینی بهداشتی مرجان» با اشتغال زایی بیش از ۴۰ نفر بازدید کردند و دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحد تولیدی صادر شد.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..