معاون وزیر صنعت مطرح کرد:

توسعه اقتصادی مستلزم هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که سازمان زمین شناسی و اکتشاف معدنی کشور سعی دارد تا زمینه انتشار داده‌های زمین شناسی را فراهم کند،گفت: همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مهمترین نیاز برای توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش یزدی نیوز«راضیه لک» در چهارمین همایش ملی نقش معدن در توسعه اقتصادی کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، با تأکید بر لزوم ایجاد همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، اظهار کرد: این سازمان داده‌های حاصل از ٥٨ سال فعالیت خود را رایگان در اختیار مردم و متقاضیان در بخش خصوصی قرار می‌دهد.

 
وی مشکل اساسی را نبود همدلی لازم میان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: همین امر موجب شده است تا دستگاه ها در گذشته هر کدام ، جداگانه کارهای مربوط به خود را انجام دهند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشاف معدنی کشور نشست گفت: با توجه به مسئولیتی که عهده دار است، علاوه بر ایجاد همدلی میان این سازمان با سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی، سعی دارد تا زمینه انتشار داده‌های زمین شناسی را فراهم کند.
 
گفتنی است؛ چهارمین همایش ملی نقش معدن و صنایع معدنی در توسعه کشور با رویکرد فرآوری مواد معدنی با حضور معاونان وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، اعضای شورای عالی معادن کشور ‌و بیش از ٢٠٠ نفر مدیر و کارشناس معدنی از سراسر کشور از سوی خانه معدن استان و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد برگزار و در کنار این همایش نمایشگاهی به منظور معرفی توانمندی های معدنی استان دایر شد. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..