رییس جدید دادگستری میبد معرفی شد

در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری یزد ضمن تجلیل از «حسین دهقانی فیروزآبادی» و معرفی وی به عنوان مستشار جدید دادگاه تجدیدنظر استان، «علیرضا حسین بیگی» به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا حبیبی» رییس کل دادگستری استان در این مراسم در رابطه با تغییر و تحولات در دستگاه قضا تصریح کرد: در حوزه ‎‎ های مدیریتی برنامه جابجایی مدیران وجود دارد و در دستگاه قضایی نیز این جابجایی‌ها هم به نفع شخص جابجا شده و هم به نفع قوه قضاییه است.

 
وی، دادگاه تجدید نظر را عالی‌ترین مرجع قضایی در سطح استان برشمرد و گفت: باید قضات با تجربه و کارآمد در این دادگاه‌ها فعالیت کنند.
 
حبیبی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در هر کار، همکاری و همدلی است و این اصل باید در امور اداری خصوصاً در شورای تامین رعایت شود.
 
رییس کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد: مسئولین همواره در تلاش هستند تا امنیت کشور حفظ شود و تمام تلاش دشمن برهم زدن این امنیت است که باید با هوشیاری در خنثی کردن برنامه دشمن و ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کنیم.
 
«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز در این مراسم گفت: تلاش ‎‎ ها و اقدامات ارزشمند «حسین دهقانی فیروزآبادی» ماندگار خواهد ماند چرا که با سعه صدر، پشتکار و نگاه خوبی که به امور داشت در این چند سال، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.
 
وی ادامه داد: شایستگی ‎‎ های وی با علم و عمل در طرح ‎‎ های ماندگاری چون تشکیل طرح میانجیگری، انجمن حمایت از خانواده، انجمن حمایت از محیط زیست، انجمن حمایت از بزهکاران و طرح ماندگار هزار چشم بینا، همیشه جاودان خواهد بود و در ادامه نیز همچنان از آنها پشتیبانی خواهیم بود تا آثار و برکات خوبی در شهرستان برجا گذارد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..