معرفی وحشی بافقی در «شب بخارا»ی بافق

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق با اشاره به برگزاری «شب بخارا» با محوریت شناساندن وحشی بافقی، گفت: این برنامه برای اولین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته و بافقی تبار به مردم به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«حسین ارجمند» با اشاره به برگزاری «شب بخارا» در بافق، اظهار کرد: این برنامه فرهنگی به صورت استانی دوشنبه چهارم تیرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محل اداره فرهنگ و ارشاد بافق برگزار می‌شود. 

 
وی در مورد موضوع و محور اصلی این برنامه نیز بیان کرد: این برنامه برای اولین بار و با هدف معرفی و شناساندن «وحشی بافقی» شاعر فرهیخته و بافقی تبار به مردم به میزبانی شهرستان بافق برگزار می‌شود. 
 
این مسئول با بیان این که برگزاری این مراسم اولین اقدام بعد از تصویب شورای وحشی بافقی است، افزود: این شخصیت بین‌المللی و صاحب سبک مانند دیگر شعرای بزرگ ایرانی نیازمند شناخته شدن در سطح کشور است ولی تاکنون نیز پرداختن به این شخصیت بزرگ مغفول مانده است. 
 
وی در رابطه با دیگر اهداف برگزاری شب بخارا در بافق، تصریح کرد: این چنین برنامه‌هایی جهت شناسایی این شاعر و افراد بزرگی چون او به مردم به ویژه جوانان است. 
 
ارجمند  با اشاره به مهمانان  برنامه شب بخارا، بیان کرد: «محمدکاظم کهدویی»، «سید محمود الهام‌بخش»، «حسین مسرت» ومهمان ویژه مراسم «علی دهباشی» سر دبیر فصلنامه وزین بخارا هستند که در رابطه با وحشی بافقی ایراد سخن خواهند کرد. 
 
وی در مورد بنیاد وحشی بافقی نیز اظهار کرد: ایجاد این بنیان یکی از ضرورت‌های فرهنگی شهرستان بافق محسوب می‌شود و هم اکنون نیز مسیر طولانی پیش رو عزمی قاطع را می‌طلبد. 
 
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه به همت فرمانداری بافق و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..