سردار غیب‌پرور با خانواده شهید آخوندزاده دیدار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای سفر خود به استان یزد با خانواده شهید آخوندزاده دیدار کرد.

به گزارش یزدی نیوزسردار غلامحسین غیب پرور که به استان یزد سفر کرده است،  با خانواده شهید حسین آخوندزاده دیدار و گفتگو کرد.

 
غیب‌پرور در این دیدار صمیمانه با ذکر خاطراتی از این شهید والامقام، یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان را گرامی داشت.
 
وی که یکی از فرماندهان عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس بود، بیان کرد: شهید آخوندزاده و دیگر رزمندگان و شهدای حاضر در این عملیات در فضایی بسیار سخت و نفس‌گیر در برابر دشمن ایستادند و حتی از جان خود دریغ نکردند.
 
غیب‌پرور با بیان اینکه این عملیات در پنج مرحله و در محور شرق بصره به صورت گسترده اجرا شد، بیان کرد: این عملیات نخستین عملیات نظامی ایران پس از آزادسازی خرمشهر بود و رزمندگان با انگیزه بسیار در آن شرکت کرده بودند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید آخوندزاده نیز در عملیات مقدماتی عملیات رمضان به شهادت رسید، یادآور شد: عملیات رمضان در تیرماه ۶۱ اجرا شد که شهید آخوندزاده در آبان‌ماه سال ۶۰ و در عملیات مقدماتی این عملیات مهم به شهادت رسید.
 
به گزارش مهر، در این دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمع دیگری از فرماندهان سپاه استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند.
 
در این مراسم خواهر شهید آخوندزاده که هفت سال از شهید کوچکتر است، به بیان خاطراتی از برادر شهید خود پرداخت.
 
شهید آخوندزاده متولد سال ۱۳۳۹ بود که در آبانماه سال ۱۳۶۰ در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.
 
سردار غیب‌پرور، در ادامه سفر خود به استان یزد از مناطق محروم و حاشیه ای یزد بازدید خواهد کرد و پس از آن با حضور در دفتر امام جمعه یزد، با آیت‌الله ناصری دیدار و گفتگو خواهد کرد.
 
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..