عضو شورای شهر یزد تاکید کرد:

ضرورت جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری در شهرداری یزد

عضو شورای شهر یزد با اشاره به فشار اقتصادی که این روزها به مردم وارد شده است،‌ گفت: در چنین شرایطی باید از هزینه های غیرضروری در شهرداری جلوگیری شود.

به گزارش یزدی نیوزمرتضی شایق در جلسه علنی شورای شهر یزد با بیان اینکه امروز دشمنان ما شمشیر از رو بسته اند، اظهار داشت: وضعیت افرادی که ادعای مسلمانی دارند و دشمنی و عداوت آنها با اسلام آشکار است، مشخص شده است.

 
وی با بیان اینکه کشور ما در چنین شرایطی با وجود دشمنی‌های آشکار دشمنان، نیاز به کار جهادی دارد،‌ افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم دست به دست هم داده بودند و حتی وسایل فرسوده را برای حمل و نقل نیروها آماده می کردند و هرکس کاری از دستش بر می آمد انجام می داد و جهادگران نیز سنگرسازان بی سنگر بودند.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی تغییرات در شهرداری یزد عنوان کرد: اکنون وقت این هزینه ها و ساخت و سازها و دکوربندی‌ها که در شهرداری یزد در حال انجام است، نیست.
 
شایق ادامه داد: اکنون فشار روی مردم بسیار است و لازم است این فشار را کم کنیم بنابراین لازم است از هزینه های غیرضروری کاسته شود تا بتوانیم از فشار وارد شده به مردم کم کنیم.
 
وی افزود: نزدیک به ۴ هزار هکتار آسفالت و پیاده رو در شهر داریم و باید در سطح معاونت در شهرداری به آن رسیدگی شود و خود این موضوع نیز می تواند درآمدزا باشد.
 
شایق یاداور شد: اکنون وضعیت آسفالت‌ها مناسب نیست و ترک‌ها و چاله‌های بسیاری در سطح خیابان‌ها و کوچه ها به چشم می خورد که باید به آن رسیدگی شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..