هیچ یک از ‌کشورهای غربی نمی‌خواهند که ‌روی پای خودمان بایستیم

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: از ابتدا کاملا مشخص بود که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با هم توافق داشته‌اند و تمام اقداماتی که کرده اند حرکات خیمه شب بازی بوده و هیچ یک از این کشورهای غربی نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه قرآن کریم می‌فرماید دشمن همیشه در پی آن است که مومنان را در از راه خود منحرف کند اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن با وجودی که ما باید همیشه در آمادگی کامل در برابر توطئه‌های دشمنان باشیم ،اما خداوند پشتبان ماست و نباید هیچ سستی به خود راه بدهیم و از هیچ برنامه‌ای از دشمنان نباید ترس و یاس داشته باشیم.

 
وی با تاکید بر اینکه در انقلاب اسلامی ایران ما این موضوع را ۴۰ سال تجربه کردیم بیان کرد: تا به الان هم خداوند تمام توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمنان را به خودشان بازگردانده و بعد از این هم خداوند قطعا این چنین می‌کند و باید مطمئن باشیم که نصرت خداوند با ماست.
 
امام جمعه یزد با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد و دیگر نقاط ایران در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس عنوان کرد: مردم ایران بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را اثبات کردند.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: امروز رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی به وسیله کشتار مردم مظلوم فلسطین سعی در تثبیت حاکمیت غیرمشروع خود دارند و آمریکا هم با جنایت‌ها و حمایت‌های خود از این ظلم صهیونیست‌ها سعی در تثبیت و تحقق این توطئه‌ها دارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برای رساندن انسان‌ها به قرب الهی است گفت: هر کاری که ما را از خداوند دور می‌کند را باید کنار بگذاریم و هر کاری هم که ما را به خدا نزدیک می‌کند را باید در جامعه ترویج دهیم.
 
ناصری یزدی بیان کرد: یکی از مسائلی که امروز جامعه ما به آن به صورت بسیار ویژه احتیاج دارد، قدرت تفکر و تعقل است که باید در بین تمام افراد وجود داشته باشد.
 
امام جمعه یزد افزود: زمانی که فردی قدرت تفکر و تعقل نداشته باشد، هر چیزی را بدون تحقیق و اطمینان قبول می‌کند و آن را در بین دیگر افراد منتشر می‌کنند و زمینه ترویج شایعات و بعضا مطالب غیر دین را فراهم می کنند.
 
وی با اشاره به بدعهدی‌های غرب به ویژه آمریکایی‌ها گفت: در طول تاریخ هر زمانی که ما به بیگانگان تکیه کردیم زمین خوردیم و نتوانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد غیراطمینان بودن اروپایی‌ها را یادآور شد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اروپا هم مانند آمریکا قابل اطمینان نیست و تنها به دنبال تحقق اهداف و موقعیت‌های خود هستند.
 
ناصری یزدی ادامه داد: از ابتدا کاملا مشخص بود که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با هم توافق داشته‌اند و تمام اقداماتی که کرده اند حرکات خیمه شب بازی بوده و هیچ یک از این کشورهای غربی نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: نه فرانسه، نه انگلیس، نه آلمان و نه هیچ کشور غربی دیگری نمی‌تواند موفقیت ما را ببیند و همیشه در راه موفقیت انقلاب سنگ‌اندازی می‌کنند، ما نباید دیگر به این مستکبران دل ببندیم و لازم است که با تکیه بر ظرفیت های خودمان، زمینه موفقیت و پیشرفت بیش از پیش انقلاب را فراهم کنیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..