رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یزد:

خیران در مجمع سلامت شهرستان‌های استان یزد حضور فعال داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خواستار حضور فعال و مستمر خیران در مجمع سلامت شهرستان‌های مختلف استان یزد شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا میرجلیلی در نخستین جلسه مجمع سلامت شهرستان اشکذر، اجتماعی سازی و همراهی همگانی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات حوزه درمان دانست.

 
وی بیان کرد: در صورتی طرح‌های درمانی در کشور موفق خواهند بود که خود مراقبتی در شهروندان نهادینه شود در غیر این‌صورت توفیقی در اجرای بسیاری از طرح‌ها حاصل نخواهد شد.
 
میرجلیلی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در تأمین زیرساخت‌های درمانی طی چهار دهه گذشته خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها اقدامات مؤثری در جهت رفع نیازهای مردم در حوزه سلامت صورت گرفته که طرح نظام سلامت از موفق‌ترین برنامه‌های اجرایی در این زمینه بوده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اثرگذاری مجمع سلامت شهرستان‌ها در تدوین سند چشم‌انداز عنوان کرد: ضروری است مجمع سلامت با حضور خیران در فواصل منظم برگزار شود تا ضمن بررسی وضعیت برنامه‌های راهبردی در هر شهرستان، نسبت به رفع مشکلات در چارچوب زمان‌بندی خاص اقدام شود.
 
در این نشست ضمن تجلیل از برگزیدگان اولین مجمع سلامت شهرستان اشکذر، سید علی‌اکبر رضوانی به نمایندگی از خیران این حوزه بر لزوم توسعه و رشد هم‌زمان سلامت جسم و روان تأکید کرد و از آمادگی خیران این شهرستان برای حضور و مشارکت در هر دو حوزه خبر داد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..