معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

‌اجرای دقیق پروژه GNAF آسان شدن خدمت رسانی به مردم را به همراه دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست کمیته تخصصی پروژه GNAF گفت: ‌اجرای دقیق و درست این پروژه آسان شدن خدمت رسانی به مردم و رفاه حال آنها را به همراه دارد.

به گزارش یزدی نیوزنشست کمیته تخصصی پروژه اقتصاد مقاومتی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی (GNAF) استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در دفتر این معاونت برگزار شد.

"‌علی زینی وند" ‌در این نشست اجرای دقیق پروژه GNAF در استان را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: اجرای درست این پروژه آسان شدن خدمت رسانی به مردم و رفاه حال آنها را به همراه دارد.
وی ادامه داد: ‌انجام این پروژه موجب شکل گیری بانک اطلاعاتی جامعی از همه اماکن استان می شود و می تواند مورد استفاده همه ادارات ازجمله دستگاه های خدمت رسان قرار گیرد.
زینی وند افزود: ‌نباید در این پروژه و سایر طرح ها و پروژه ها از سوی دستگاه های همکار کم فروشی در دادن اطلاعات انجام شود زیرا این اطلاعات متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور است، باید در اختیار همه قرار گیرد ‌تا از بسیاری هزینه های موازی جلوگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ضمن اعلام آمادگی استانداری برای هرگونه همکاری در اجرای پروژه GNAF خاطرنشان کرد: ‌برای استان یزد با این قدمت تاریخی و شهر یزد به عنوان شهر میراث جهانی زیبنده نیست که برخی معابر آن نامگذاری نشده یا نام آنها ناقص باشد و یا نام چند معبر ورودی مبهم باشد و اگر این کمیته تخصصی کار خود را بدرستی انجام دهد دیگر چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.
گفتنی است در ابتدای این نشست مدیرکل پست استان فعالیت های انجام شده برای اجرای پروژه GNAF در استان یزد را تشریح کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..