مدیر کل ارشاد یزد تاکید کرد؛

ضرورت گفتمان فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر جهانی یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت گفتمان فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهر جهانی یزد، اظهار کرد: در شرایط موجود موسسات فرهنگی و هنری باید زاینده فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشند .

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان زاده» در نشست با مدیران موسسات فرهنگی و هنری استان به توسعه‌های اقتصادی یزد اشاره و تاکید کرد: تولیدات فرهنگی و هنری در این استان به مانند کارخانه‌های صنعتی و اقتصادی باید رشد و نمود پیدا کند . 

 
به گفته وی، از نظر کالبدی، شهر یزد فاقد روح و معناست که با پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های موسسات فرهنگی و هنری می‌توان این نقیصه را تا حدودی جبران کرد . 
 
وی با بیان این که جامعه تهی از فرهنگ و معنا خطرناک است، افزود: قطع شدن جریان فرهنگی و هنری به افزایش آسیب‌های ناگوارو تلخ دامن می زند . 
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: کمبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری در برخی حاشیه شهرها نشان داده است که جامعه، خشن و روحیه تلطیف خود را از دست می‌دهد . 
 
جوادیان‌زاده یکی از جدال‌های موجود شهری را کمبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری دانست و از موسسات فرهنگی و هنری خواست با انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری که با همراه ایده و محتواهای مناسب است نسبت به این حساسیت‌های اجتماعی نگاه مسئولانه‌تری داشته باشند . 
 
وی همچنین خواهان حضور نیروهای متخصص در بدنه اجرایی موسسات فرهنگی وهنری شد و گفت: حضور نیروهای متخصص می‌تواند بخش عظیمی از مشکلاتی که موسسات فرهنگی و هنری با آن مواجه‌اند را برطرف کند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..