تشکیل تیم نظارت در حوزه حقوق شهروندی و سلامت اداری

نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد با مصوبه تشکیل تیم نظارت در حوزه حقوق شهروندی و سلامت اداری برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان پس از بحث و تبادل نظر اعضا، ارزیابی اختصاصی ویژه استانی سال۱۳۹۶ دستگاه های اجرایی در ۵محور اصلی "آب و انرژی"، "میراث جهانی و گردشگری"، "بهبود فضای کسب و کار"، "شهر هوشمند و دولت الکترونیک" و "اشتغال و اقتصاد دانش بنیان" به تصویب رسید.

 
در این نشست همچنین براساس توافق نامه میان وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی با موضوع: "توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندان در نظام اداری" مقرر شد پیش نویس ابلاغ نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری جهت انجام کلیه امور مرتبط با حقوق شهروندی در استان، توسط استاندار تایید شد تا با تشکیل تیم مشترک و در اختیار داشتن چک لیست واحد، نسبت به ارزیابی و نظارت در حوزه حقوق شهروندی و سلامت اداری اقدام شود.
 
لازم به ذکر است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بعنوان دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان،امور مربوط به ارزیابی عملکرد سال۱۳۹۶دستگاه های اجرایی استان را در ۳محور عمومی، اختصاصی و اختصاصی ویژه استانی در دستور کار دارد.
 
در ارزیابی اختصاصی ویژه استانی که نخستین بار سال گذشته به انجام رسید، دستگاه های استان بر اساس ماموریت های اولویت دار در فضای استان ارزیابی می شوند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..