ثبت نام ۲۲۰ نفر یزدی در طرح حفظ مجازی قرآن

تاکنون ۲۲۰ نفر در طرح حفظ مجازی قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند که از بین شهرستان های استان؛ اردکانی ها بالاترین شرکت را داشته اند.

به گزارش یزدی نیوزمسئول مرکز حفظ مجازی قرآن کریم استان یزد، گفت: تا کنون ۲۲۰ نفر در طرح  حفظ مجازی قرآن کریم  ثبت نام کرده‌اند که از بین شهرستان های استان؛ اردکانی ها بالاترین شرکت را داشته اند.

مریم کارگرافزود : مرکز حفظ مجازی قبلا از طریق قم امکان پذیر بوده و خوشبختانه اخیرا در همه استان ها این مرکز راه اندازی شده که در استان یزد نیز اولین مرکز در محل بقعه متبرکه پیر علم یزد راه اندازی شده است.
وی اشاره کرد : تا کنون ۲۲۰ نفر برای حفظ مجازی ثبت نام کردند که ثبت نام ۲۰۰ نفر قطعی شده و افراد با همه رده های سنی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.
کارگر، افزود: خوشبختانه با توجه به مجازی شدن ثبت نام و آموزش ها در قسمت برادران نیز شاهد افزایش ثبت نام بوده ایم به نحوی که یک سوم تماس گیرندگان آقایان هستند 
کارگر گفت : شهروندان برای ثبت نام در طرح حفظ مجازی قرآن کریم می توانند با آسان ترین روش و به صورت غیرحضوری و جهت حفظ جزء ۳۰ قرآن به صورت کاملا رایگان، عدد ۳۰ را به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۳۵۱۱۰ ارسال کنند تا کارشناسان با آنها تماس حاصل نمایند.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..