مدیر کل ورزش و جوانان یزد:

اشتغال پایدار جوانان محور فعالیت دولت است

مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: اشتغال پایدار جوانان و رسیدگی به مسائل فرهنگی و مطالبات این قشر محور برنامه ‎‎ های دولت است و برای تحقق آن به همکاری خیران و دستگاه ‎‎ های اجرایی نیاز است .

به گزارش یزدی نیوز«مسعود شریعتی» در آیین معارفه رییس جدید اداره ورزش و جوانان مهریز با بیان این که اگر مشکل اشتغال حل شود، بسیاری از آسیب ‎‎ ها مرتفع می شود، افزود: شورای ورزش در شهرستان ها و ستادهای رسیدگی به امور جوانان باید با برنامه ریزی و همکاری وظایف خود را در خصوص نیازهای نسل جوان انجام دهند .

 
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید عنایت خاصی به مسائل جوانان و رسیدگی به نیازهای آنها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد و تاکنون در استان کارهای بزرگی انجام شده و برای تداوم آن باید تمام دستگاه های اجرایی در کنار دولت نقش آفرین باشند .
 
این مسئول تصریح کرد: جوانان در ۴۰ سال گذشته و در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه ها بسیار اثر گذار بوده اند و هم اکنون نیز با حضور در عرصه های فرهنگی ، آموزشی و ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می کنند .
 
شریعتی تصریح کرد: استعدادهای بسیار خوبی در استان در رشته های مختلف وجود دارد که باید با جلب مشارکت خیران و بخش خصوصی و هم افزایی برای شکوفایی آنها اقدام های لازم انجام داد .
 
در این جلسه با قدردانی از «محمد حسن زارع خورمیزی» به جای وی، «علیرضا محمدی» به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان مهریز معرفی شد .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..