به منظور تهیه ۲ هزار لیتر پلاسمای خون؛

هلال احمر و انتقال خون استان یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

جمعیت هلال احمر و انتقال خون استان یزد به منظور برنامه ریزی برای تهیه ۲ هزار لیتر پلاسمای خون در سال جاری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوزهمکاری کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر برای اهدای خون، پیش بینی و برنامه ریزی برای تهیه ۲ هزار لیتر پلاسمای خون در سال ۹۷ و برگزاری دوره های آموزشی مشترک از امروز توسط هلال احمر و انتقال خون استان یزد آغاز شد.

 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در جلسه امضای تفاهم‌نامه از آمادگی همه جانبه جمعیت هلال احمر یزد برای همکاری و ارائه خدمات بشر دوستانه به انتقال خون این استان خبر داد.
 
محسن حرازی زاده با اعلام آمادگی همه جانبه پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی اظهار داشت: از خصوصیات بارز اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر، بهره‌مندی از حس بشردوستانه و کمک به هم نوع است که خوشبختانه هلال احمر نیز همیشه در این مسیر پیش قدم بوده است.
 
نقی تقوایی، مدیرکل انتقال خون استان یزد نیز در این جلسه هدف از امضای این تفاهم نامه را تحکیم روابط بین هلال احمر و انتقال خون دانست و از همکاری جمعیت هلال احمر به ویژه در برخی از شهرستانها تقدیر و تشکر کرد.
 
وی، مهمترین هدف انتقال خون استان یزد در سال جاری را پیش بینی و برنامه ریزی برای تهیه پلاسمای خون دانست و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در سال جاری تا ۲ هزار لیتر پلاسمای خون در استان جمع آوری کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..