دمای هوای یزد سرد می‌شود

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی ورود موج ناپدار جوی به استان، گفت: از بعد از ظهر سه شنبه یکم تا روز جمعه چهارم خردادماه گاهی افزایش ابر در برخی نقاط استان رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا شیرغلامی» ، با اشاره به تغییرات جوی پیش روی استان، اظهار کرد: امروز یک شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت دو روز جو استان یزد پایدار و همراه با افزایش دما خواهد بود.

 
وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، تغییر دما و ورود موج ناپایدار از بعد از ظهر فردا دو شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برای استان یزد پیش‌بینی می‌شود.
 
این کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه گفت: از بعد از ظهر سه شنبه یکم تا روز جمعه چهارم خردادماه گاهی افزایش ابر در برخی نقاط استان رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید پیش بینی می‌شود.
 
شیرغلامی با بیان این‌که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوای استان یزد سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، تصریح کرد: در ۲۴ ساعته گذشته دمای هوای یزد بین ۱۶ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای گرمترین ساعات دو روز آینده استان دمای ۳۰ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد و برای سردترین ساعات امروز و فردا دمای ۱۸ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.
 
گفتنی است؛ از جمعه چهارم خرداد ماه روند طبیعی افزایش دما در استان یزد حاکم می‌شود.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..