شهردار مهریز:

فروش و مصرف کالای ایرانی در مهریز بدون عوارض است

شهردار مهریز با اشاره به فعالیت 12 اتحادیه در این شهرستان،‌گفت: بر اساس تصمیم شورای شهر و شهرداری مهریز فروش و مصرف کالای ایرانی در این شهر بدون عوارض است .

به گزارش یزدی نیوز«احمد آخوندی» با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه لازم برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله اولویت‌های اجرایی در راستای نهادینه کردن حمایت از کالای ایرانی است.

 
وی با بیان این‌که در حال حاضر سه هزار واحد صنفی فعال و دارای پروانه کسب در شهرستان مهریز‌ در حال ارائه خدمت هستند،افزود: واحدهای صنفی فعال در شهرستان مهریز برای ۱۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کردند.
 
شهردار مهریز گفت: واحدهای صنفی دارای پروانه شهرستان مهریز زیر نظر ۱۲ اتحادیه وظایف خود را در چارچوب مقررات انجام می‌دهند .
 
آخوندی تصریح کرد: در حمایت از خرید کالای ایرانی و فرهنگ سازی در این ارتباط، علاوه بر واحدهای تجاری، فروشگاه‌های صنایع دستی که نسبت به تولید و فروش اجناس داخلی به مردم فعالیت کنند ۱۰۰ درصد از پرداخت عوارض معاف هستند .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای مسکونی که نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند تا ۸۰ درصد از پرداخت عوارض سالانه به شهرداری معاف خواهند بود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..