امام جمعه یزد:

حفظ وحدت موثرترین راهکار برای توسعه کشور است

امام جمعه یزد با بیان این‌که برخورد جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و پولی کشور باید در اولویت اجرایی مسئولان نظام قرار گیرد، گفت: مسئولان و دست‌اندکاران کشور باید دعواهای داخلی را ترک کرده و همگی زیر پرچم ولایت فقیه در برابر دشمنان خارجی ایستادگی کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه نماز جمعه یزد، با بیان این‌که خداوند بهترین و والاترین برنامه‌ریز برای هدایت انسان است، اظهارکرد: برنامه‌ریزی خداوند بسیار قوی‌تر از برنامه‌ریزی دشمنان برای از بین بردن مومنان است.

 
وی افزود: خداوند در روایات به مومنان سفارش کرده که از دشمنی کفار نترسند، چون لطف و حمایت حق تعالی هزاربار قوی تر از دشمنان است.
 
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا، گفت: ملت ایرانی امتی هستند که همیشه با توکل به خدا در برابر مستکبران ایستادگی کردند و این بار هم با ولایت مداری سربلند خواهند شد.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: کفار و دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون همیشه در حال توطئه علیه ارزش های دینی و اسلامی بودند، تصریح کرد: دشمنی مستکبران با رهبر انقلاب نیست، آنها به دنبال از بین بردن دین و دیانت ملت ایران و دیگر مسلمانان هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت بیش از پیش، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی توانستند با پاسداری از دین خدا،۴۰ سال مستکبران را سردرگم کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ وحدت فارغ از هرگونه حزب‌گرایی را مهمترین و موثرترین راهکار برای ایستادگی در برابر مستکبران دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری پیش از این تذکر داده بودند که بدعهدی و خون خواری مهمترین ویژگی آمریکا و انگلیس است.
 
امام جمعه یزد خطاب به مسئولان، تأکید کرد: دست اندرکاران نظام اسلامی هم باید با ایجاد وحدت و همچنین استفاده از نیروهای کارآمد فارغ از حزب و جناح بازی، زمینه لازم برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور را فراهم کنند.
 
ناصری تلاش برای خودکفایی در تمام امور را از دیگر ضرورت‌های اجرایی کشور عنوان کردو ادامه داد: مسئولان و دست اندکاران کشور باید دعواهای داخلی را ترک کرده و همگی زیر پرچم ولایت فقیه در برابر دشمنان خارجی ایستادگی کنند.
 
وی در پایان تأکید کرد: برخورد جدی با اخلالگران نظام اقتصادی و پولی کشور و مبارزه همه جانبه علیه قاچاق کالا و ارز در اولویت اجرایی مسئولان نظام قرار گیرد. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..