رئیس هیئت شنا استان یزد:

استخر ۲۲ بهمن یزد به عنوان پایگاه قهرمانی شنای استان تجهیز می‌شود

رئیس هیئت شنای استان یزد از تجهیز استخر ۲۲ بهمن یزد به عنوان پایگاه قهرمانی شنا در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا باغستانی با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره‌های استعدادیابی شنا در سال گذشته در استان یزد صورت گرفت، اظهار داشت: در سال جاری نیز استعداد یابی در رده های سنی پایه از اولویت های هیئت شنای استان است.

 
باغستانی همچنین از تجهیز استخر ۲۲ بهمن به عنوان پایگاه قهرمانی شنای استان خبر داد و بیان کرد: این مهم از اولویت‌های هیئت شنای استان یزد در سال جاری است.
 
وی تاکید کرد: بهره‌مندی از استخر شنای استاندارد از ضرورت‌های ورزش شنا و هیئت شنای استان یزد است و در بسیاری از مسابقات ضرورت وجود چنین استخری به شدت احساس می شود.
 
باغستانی با اشاره به حمایت از مسابقات شهرستانی توسط هیئت های شنا در شهرستان‌های مختلف استان یادآور شد: هیئت های شنای شهرستان‌ها می توانند در صورت تمایل برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌های شنای استانی اعلام آمادگی کنند.
 
رئیس هیئت شنای استان یزد با اشاره به حضور تیم های واترپلو استان در لیگ های زیر ۱۷سال و دسته یک و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و کسب نتایج خوب آنها، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نتایج بهتری در همه رده ها حاصل شود.
 
باغستانی همچنین برگزاری دوره‌های دانش افزایی مربیان و داوران را سبب افزایش مهارت آنان و ارتقای سطح علمی آموزشی هیئت شنای استان دانست و از برنامه ریزی هیئت برای برگزاری منظم این دوره ها در سال جاری خبر داد.
 
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های هیئت شنا در حوزه بانوان بیان کرد: در سال جاری با برنامه ریزی ویژه ای که در امور بانوان داریم، سعی خواهیم کرد بانوان ورزشکار در همه زمینه ها رشد مضاعفی داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..