مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

سودآوری و برگشت سرمایه در ورزش نیازمند مدیریت بهینه

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر در استان‌ها به دنبال سودآوری و برگشت سرمایه در امر ورزش هستیم، باید ابتدا مدیریت بهینه در این حوزه داشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوز ایرج رحمانی، در سفر خود به استان یزد در دیدار با رؤسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مدیران ورزشی استان یزد اظهار داشت: مشکلات مطرح شده در ورزش استان یزد، گریبانگیر اغلب استان‌های کشور است.

 
وی بیان کرد: مشکلات مطرح شده به خوبی ملموس است اما نباید اجازه دهیم ورزش استان در همین وضعیت باقی بماند بلکه باید حداقل برای کاهش این مشکلات تلاش کنیم.
 
رحمانی خاطرنشان کرد: ما نیز در وزارت ورزش و جوانان تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار خواهیم گرفت و در این راستا تلاش می کنیم انتظارات استان‌ها را در حد توان محقق کنیم.
 
وی عنوان کرد: بحث برگشت سرمایه و سودآوری در پروژه های ورزشی را از مسائلی دانست که اغلب استان‌ها در مورد آن ابهاماتی دارند اما واقعیت این است که سودآوری و برگشت سرمایه، مستلزم مدیریت بهینه است.
 
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: باید تلاش کنیم بخش خصوصی به امر سرمایه گذاری در ورزش وارد شود و تشکیلات دولتی ورزشی استان‌ها باید شرایط را فراهم کنند.
 
رحمانی تاکید کرد: باید با ارائه تسهیلات و زمین ارزان‌ قیمت، شرایط مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های ورزشی را فراهم کنیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به معیشت کارکنان ورزش و جوانان در استان‌های مختلف کشور تاکید کرد و افزود: ما معتقدیم همکاران ما در استان‌ها باید افراد پای‌کار، خلاق و پرتوان باشند بنابراین به چنین نیروهایی توجه ویژه داریم و گام‌هایی نیز برای رفع مشکلات آنها برداشته ایم.
 
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح آمایش سرزمین در حوزه ورزش، این طرح بسیار ارزشمند و اثرگذار در حوزه توسعه ورزش دانست.
 
وی افزود: با اجرای این طرح می توانیم علاوه بر استفاده از ظرفیت های ورزشی و شناسایی استعدادهای جدید، شاهد بهره وری از امکانات ورزشی در مناطق مختلف باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..