مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

بیش از ۲۷ هزار نیکوکار حامی ایتام و کودکان نیازمند یزد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به افزایش آمار حامیان نیکوکار این استان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۷ هزار فرد نیکوکار حامی ایتام و کودکان نیازمند یزد هستند.

به گزارش یزدی نیوزمحسن علیزاده اظهار داشت: آمار حامیان نیکوکار استان یزد به ۲۷ هزار و ۸۳۷ نفر رسیده و این خیران از ۴ هزار کودک یتیم و کودکان نیازمند دارای والدین حمایت مالی می کنند.

 
وی از افزایش ۳۳ درصدی کمک‌های این حامیان خبر داد و افزود: نیکوکاران یزدی در سال گذشته ۸ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.
 
علیزاده با اشاره به استقبال خانواده های یزدی از طرح های مشارکتی بیان کرد: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان یزد خدمات ارزنده‌تری به محرومان ارائه و گام‌های مؤثرتری برای رفع نیاز آنان برداشته شود.
 
وی مجموع کمک‌های نیکوکاران استان یزد در قالب طرح های مشارکتی را ۴۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان اعلام کرد.
 
علیزاده خاطرنشان کرد: ۱۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی خیران در سال گذشته در بخش زکات، ۷ میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان صدقات، ۸ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان اکرام ایتام و محسنین و ۱۶ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان سایر طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان از جمله در زمینه‌های درمان، جهیزیه و مسکن بوده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..