مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد:

تعریف بودجه برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد/توزیع بر اساس عملکرد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با بیان اینکه فعالیت‌های کانون‌های مساجد از این پس رسمی‌تر می‌شود، از اختصاص بودجه به این مراکز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام مصطفی گرجی در نشست با مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به بیان ویژگی‌های مسجد طراز اسلامی پرداخت و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا مساجد ما به همت کانون‌های فرهنگی هنری، به مساجد طراز اسلامی تبدیل شوند.

 
وی بیان کرد: اساسنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تایید شده که بر اساس آن، کانون‌های مساجد از این پس فعالیت رسمی تری خواهند داشت.
 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به نحوه تخصیص بودجه به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: بودجه بر اساس نوع و میزان فعالیت کانون‌ها به آنها اختصاص خواهد یافت.
 
گرجی خاطرنشان کرد: رویکرد ما حرکت به سمت بهبود کیفیت است و تلاش می‌کنیم در این مسیر، بهره‌وری را نیز افزایش دهیم.
 
وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید متحول شوند که البته این امر نیازمند توجه به تعهد و تخصص است و باید با استفاده از نیروهای جوان و متخصص، کانون‌ها را فعال کنیم.
 
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ادامه داد: یکی از مشکلات امروز ما عوامل انسانی است که دچار کمبود مهارت در حوزه های مختلف شده اند و ما نیز سعی داریم با پالایش رابطان و مدیران خود، در مسیر مهارت افزایی گام برداریم.
 
گرجی بیان کرد: در تلاشیم به تناسب ماموریت محول شده به کارشناسان، برای بویایی هرچه بهتر امور، با عتماد و نظارت و همچنین طبق چهارچوب و رسالت دبیرخانه  تفویض اختیار کنیم.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدام شاهد ابتکار و خلاقیت در برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..