رییس کل دادگستری یزد:

هدف از حمایت از کالای ایرانی، تحقق اقتصاد مقاومتی است

رییس کل دادگستری استان یزد گفت: یکی از رویکردهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است که باید سرلوحه امور زندگی آحاد جامعه و مسئولان قرار گیرد .

به گزارش یزدی نیوز «محمدرضا حبیبی» در  دیدار با کارکنان اداری و قضایی دادگستری در سال جدید، افزود: همواره رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولان چراغ راه بوده است و تلاش همه در جهت تحقق منویات معظم له باید با اهتمام و جدیت بیشتر صورت پذیرد . 

 
وی اظهار کرد: نام‌گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب یک حرکت بسیار مهمی است که اگر به آن توجه شود و از حالت شعاری و تبلیغاتی به صورت اقدام و عمل درآید، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد . 
 
این مقام قضایی تصریح کرد: عملی شدن اقتصاد مقاومتی مربوط به یک قشر و طیف خاصی نیست و باید در زندگی تک تک افراد جامعه و مدیریت سازمان و نهادهای حکومتی و حاکمیتی و مسئولان استانی و کشوری اجرایی شود . 
 
وی یکی از آفت های اقتصاد مقاومتی و مسئله حمایت از کالای ایرانی را بحث قاچاق دانست و گفت : در مسئله مبارزه با قاچاق، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی می توانند نقش داشته باشند که رسیدگی جدی و برخورد های قاطع قانونی در پیشگیری از قاچاق مؤثر خواهد بود . 
 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان، یکی از گام های اساسی در تحقق عنوان سال را حمایت از تولیدکنندگان داخلی ذکر کرد و گفت: در سال گذشته در قالب کمیته حمایت از سرمایه گذاری اقدامات بسیار خوبی در استان شکل گرفت و از تعطیلی چند شرکت و کارخانه با تعداد زیادی کارگر جلوگیری شد و در سال جاری نیز با اهتمام بیشتر حرکت و فعالیت این کمیته پیگیری خواهد شد . 
 
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما در هر پست و لباسی که هستیم برای اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور تلاش خواهیم کرد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..