شهردار یزد خبر داد،

ایجاد تفرجگاه‌های جدید در سطح شهر یزد

شهردار یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی برای توسعه بیش از پیش یزد،‌گفت: صیانت از تاریخ،‌ میراث و بافت تاریخی را اولویت اجرایی و رویکرد اصلی مدیریت شهرداری یزد در سال 97 است.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی جمالی‌نژاد» با بیان این‌که کهن شهر یزد میراث بجا مانده از نیاکان ما است، اظهار کرد: پاسخ به این سوال که آیا ماهم نیاکان خوبی برای آیندگان خود هستیم کمک شایانی به مدیریت بافت تاریخی و میراث باقی مانده می‌کند.

 
وی با اشاره به اهمیت شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام«حمایت از کالای ایرانی» تعیین شده است،‌افزود:‌ حراست از دستاوردهای مختلف و همچنین تقویت ظرفیت موجود نقش مهمی در ارتقای تولیدات داخلی و در نتیجه حمایت از کالای ایرانی ایفا می کند.
 
شهردار یزد بافت تاریخی یزد را از جمله مهمترین ظرفیت‌های داخلی و ایرانی دانست و بیان کرد:‌ حمایت از حراست بافت تاریخی و ارتقای ظریفیت های موجود در آن ضروری است.
 
جمالی‌نژاد صیانت از تاریخ،‌ میراث و بافت تاریخی را اولویت اجرایی و رویکرد اصلی مدیریت شهرداری یزد در سال ۹۷ عنوان کرد و ادامه داد:‌ توجه ویژه به طرح‌های یزد پلاس از دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری یزد است.
 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که استان یزد در حوزه فضای تفریحی استانی فقیر است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تقویت میراث فرهنگی، ایجاد تفرجگاه‌های تفریحی هم در دستور کار ویژه شهرداری یزد برای سال ۹۷ قرار گرفته است.
 
وی در پایان با اشاره به ظرفیت اعضای شورای اسلامی شهر یزد،‌گفت:‌ مدیران استان در مقاطع مختلف باید اجرای طرح‌های یزدپلاس را که برخی از آنها آرزوی دیرینه شهر یزد بوده است را ملاک برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..