تمدید فراخوان جشنواره عکس یزد، شهر زیبای من

دبیر جشنواره عکس یزد با معرفی موضوعات اولین نخستین جشنواره عکس «یزد شهر زیبای من»، گفت: فراخوان جشنواره عکس «یزد شهر زیبای من» تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوز«حامد سلطانی»  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس «یزد شهر زیبای من»، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی در ایام نوروز یزد برگزار و تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

 
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محورهای «یزد و دوچرخه»، «یزد و المان‌های نوروزی»، «یزد و گردشگری شهری»، «یزد و گردشگری مذهبی»، «یزد و معماری بومی»، «یزد و آداب و رسوم نوروزی»، «یزد و جاذبه‌های فرهنگی»، «یزد و همزیستی ادیان»، «یزد و صنایع دستی»، «یزد و طبیعت» و «یزد و میهمانان جهانی» ارسال کنند.
 
دبیر نخستین جشنواره عکس یزد در مورد راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: شرکت کنندگان باید با مراجعه به ربات  yazdeman@bot  پس از ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود، تصاویر خود را در یکی از بخش‌های حرفه‌ای یا موبایلی ارسال نمایند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: حداکثر تعداد تصاویر ارسالی برای هر نفر در بخش عکاسی حرفه‌ای ۱۰ مورد و برای بخش مردمی برای هر شرکت کننده را هفت مورد اعلام کرد.
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..