مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد:

حمایت از کالاهای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می کند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کور از جمله اشتغال و بیکاری با خرید، مصرف و حمایت از کالاهای تولید داخلی رفع خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزعلی نمازی اظهار کرد: برای تحقق شعار معظم له از یک سو تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند و از سوی دیگر مردم با مصرف کالای ایرانی به اقتصاد و اشتغال کمک کنند. 

وی قطع وابستگی به کالای خارجی و تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی را در گرو تولید کالاهای خوب با کیفیت و ارزان قیمت داخلی دانست و افزود: مصرف کالای ایرانی به عنوان یک وظیفه همگانی ، راهکار عمومی برای حمایت از تولیدات داخلی است.
مدیرکل امور اقتصادی استان یزد با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی تولید کنندگان داخلی تصریح کرد: توجه به ذائقه مصرف کنندگان در تولید کالاها ضروری است و آنها حق دارند از حقوق خود دفاع و از خرید کالاهای بی کیفیت و نامرغوب خودداری کنند.
نمازی با بیان اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ ما از محصول ایرانی حمایت کند، یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی را حمایت از کالای داخلی دانست و ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که مبارزه با قاچاق کالا از انتظارات به حق تولیدکنندگان است.
نمازی خاطرنشان کرد: با خرید و حمایت از کالاهای ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید داخلی کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق محقق خواهد شد.
این مسئول حمایت از کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: همه ملت ایران باید با باور و عرق ملی به صحنه آمده و از کالای ایرانی حمایت کنند.
نمازی خاطر نشان کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند به توسعه دست پیدا کند مگر آنکه به تولیدات داخلی و سرمایه گذاران خود اهمیت ویژه‌ای قائل شده باشد.
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..