نایب رئیس فدراسیون:

حضور بخش خصوصی در ایجاد باشگاه بولینگ و بیلیارد ضروری است

نایب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در راه اندازی باشگاه های ورزشی در این رشته بسیار مهم است و باید با حمایت و همراهی هیات ها در کشور افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر فوادیان  در مراسم افتتاح نخستین مجموعه بولینگ و بیلیارد استان یزد افزود: گسترش باشگاه های ورزشی با مشارکت بخش خصوصی جزو برنامه های مهم فدراسیون است و موجب فراگیر شدن این رشته جذاب می شود.

وی ادامه داد: وجود باشگاه های فعال بولینگ و بیلیارد در استان ها با ارائه آموزش های مورد نیاز همراه با کشف استعداد و در آمدزایی نقش مهمی در فراگیر شدن آن دارد و مورد حمایت و تاکید فدراسیون است.
این مسوول ورزشی با اشاره به اینکه رشته بولینگ و بیلیارد ظرفیت خوبی در غنی سازی و پر کردن اوقات فراغت جوانان دارد بر بهره گیری تمام استان ها با مشارکت بخش خصوصی و حمایت هیات ها برای تقویت آن تاکید کرد.
فوادیان اظهار کرد: وظیفه فدراسیون ، اداره های ورزش و جوانان و هیات ها تیمداری نیست و این وظیفه مهم بر عهده باشگاه های ورزشی است که باید در طول سال فعالانه وظایف خود را انجام دهند.
نخستین مجموعه بولینگ و بیلیارد استان یزد با صرف ۱۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در طبقه تحتانی مجموعه سینمای تک شهر یزد افتتاح شد.
استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..