بررسی عملکرد وزیران در آستانه استیضاح توسط نماینده مردم یزد و اشکذر

نماینده مردم یزد و اشکذر در نشست با مدیران زیرمجموعه وزارت خانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی و تشکل‌های کارگری به بررسی عملکرد وزیران مربوطه پرداخت .

به گزارش یزدی نیوز«سید ابوالفضل موسوی» با اشاره به جمع بندی صورت گرفته در نشست با مدیران زیرمجموعه وزارت خانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی و تشکل‌های کارگری استان، اظهار کرد: باتوجه به آن‌که در آستانه طرح استیضاح سه تن از وزرا در مجلس هستیم، تصمیم گرفتیم با حضور مدیران ادارات و تشکل‌های مربوطه به بررسی عملکرد وزرا بپردازیم تا برآیند نظرات استانی را در مجلس پیگیری کنم .

 
وی افزود: عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موردقبول بوده و هم مدیران دولتی و هم تشکل‌های کارگری از وی رضایت دارند .
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آمار ارائه شده، از یک سو نرخ امید به زندگی در دوره فعالیت ربیعی افزایش یافته و از سوی دیگر همواره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران از نرخ تورم بیشتر بوده است .
 
موسوی در ادامه با اشاره به رضایت تشکل های کارگری از عملکرد ربیعی، تصریح کرد: کارگران وزیر کار را فردی از خانواده و جنس کارگران می بینند که مسائل و مشکلات آنها را می فهمد .
 
رییس مجمع نمایندگان استان یزد تأکید کرد: باتوجه به سبقه اصلاح طلبی وزیرانی که درآستانه استیضاح قرار دارند، این تحلیل وجود دارد که ممکن است دولت بخواهد برای کم کردن فشارهای اصولگرایان، تعداد وزیران اصلاح طلب خود را کم کند که این موضوع را در نشست روز یکشنبه فراکسیون امید که برای بررسی استیضاح ها برگزار می شود، مطرح خواهم کرد .
 
گفتنی است؛ این نشست با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی و دبیر خانه کارگر یزد برگزار شد .
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..