مدیر کل اقتصاد و دارایی یزد:

یزد در زمینه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری شرایط خوبی در کشور دارد

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در استان، گفت: وضعیت یزد در این زمینه در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان‌ها مناسب‌تر است .

به گزارش یزدی نیوز«علی نمازی» در نشست نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها و نمایندگان آنها، بر تلاش برای بهتر شدن شرایط سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد .

وی افزود: فعالیت‌های خوبی در این رابطه انجام و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است و نمایندگان عضو این مرکز با جدیت، پشتکار و علاقه‌مندی ویژه مسایل مرتبط را پیگیری می‌کنند .

نمازی یادآور شد: همچنین نشست‌های منظم هم‌فکری و هم‌اندیشی با حضور متولیان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در  مرکز یاد شده برگزار می‌شود و مسایل سرمایه‌گذاری از زاوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد .

وی با بیان این که برخی ملاحظات استانی و کشور محدودیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند، حمایت مسئولان اجرایی استان از سرمایه‌گذاری خوب ارزیابی کرد و خواستار تلاش تیم اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای فراهم کردن شرایط بهتر سرمایه‌گذاری در استان و رسیدن به جایگاه بهتر و مناسب‌تر در کشور شد .

نائب رییس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد، خواستار حمایت بیشتر مدیران دستگاه‌های عضو این مرکز شد و گفت: نمایندگان این دستگاه‌ها علاوه بر حضور در مرکز سرمایه‌گذاری، مسایل مرتبط در دستگاه‌ها خود را نیز  پیگیری کنند و پاسخگو باشند .

«محمد دهقان منشادی» معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هم از به‌روز رسانی ۷۸ عنوان فرصت سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، عمران شهری و صنعت و معدن  خبر داد و گفت: شش فرصت آن به عنوان شاخص معرفی شده است.

وی گفت: به زودی این فرصت‌ها در قالب لوح فشرده تدوین و منتشر خواهد شد و در دسترسی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت .

در این نشست نماینده موسسه آب‌رسانی کوثر یزد، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این موسسه را معرفی کرد.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..