عرضه قریب ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در هفته آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز «سیدخلف حوتی‌نژاد» در جمع خبرنگاران اعلام کرد: دهمین نمایشگاه کتاب یزد از پنجم تا یازدهم اسفندماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی یزد دایر خوهاد د.

وی با بیان این که ساعات کار نمایشگاه امسال صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ خواهد بود، اظهار کرد: نمایشگاه امسال با حضور جمعاً ۵۵۵ ناشر مشتمل بر ۲۴۲ ناشر مستقل و ۱۵۵ نمایندگی از انتشارات داخلی مختلف و ۲۵ ناشر مستتقل بخش بین‌الملل و ۹۸ نمایندگی از این بخش در قالب ۳۲۲ غرفه برگزار می‌شود.

حوتی‌نژاد گفت: در مجموع نمایشگاه امسال کتاب یزد ۷۹ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب از انتشارات داخلی و ۱۶ هزار و ۸۰۰ عنوان کتب خارجی را ه بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

وی از ارائه تخفیف‌های ۴۰ درصدی این نمایشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی تمامی غرفه‌ها، از طریق باجه‌های بانکی مستقر در محل نمایشگاه، بن‌های خرید کتاب با تخفیف ۳۰ درصد ارائه می‌شود.

وی از رایزنی برای افزایش باجه‌های عرضه‌کننده بن خرید کتاب به ۱۴ مورد به منظور کاهش ازدحام جمعیت مراجعان خبر داد.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در نمایشگاه پارسال، در مجموع یک میلیارد تومان فروش کتاب از طریق بن خرید کتاب،  400 میلیون تومان از طریق خرید با کارت خوان و ۳۰۰ میلیون تومان نیز فروش نقدی کتاب افتاق افتاده است.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن پاسخ‌گویی به سئوالات خبرنگاران ، از پوستر دهمین نمایشگاه کتاب یزد نیز رونمایی شد.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..