شهدا عامل شکست توطئه های کفر جهانی هستند

مدرس حوزه علمیه یزد و کارشناس امور دینی گفت: خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت موجب شکست توطئه های استکبار جهانی در چهار دهه گذشته علیه انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید حسن میر رحیمی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت ۶ شهید گمنام دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت محمدرضا فلاحتی در مسجد روضه محمدیه یزد، افزود: امنیت مثال زدنی ایران مدیون ایثار و از گذشتگی شهداست.

وی ادامه داد: ملت ایران در این مدت به رغم توطئه های فرهنگی ، نظامی و اقتصادی دشمن به برکت خون شهدا، صبر و مقاومت خانواده های آنها با عزت و اقتدار به موفقیت رسیدند، باید همچنان این روحیه حفظ شود.
رئیس سابق بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد، تصریح کرد: عزت و عظمت ایران در عرصه های داخلی و خارجی به واسطه شهیدان سرفراز است و اگر مدافعان حرم و شهدای گمنام نبودند، معلوم نبود که دوباره چه اتفاق در کشور توسط دشمنان رخ می داد.
میررحیمی به شهادت سه مامور نیروی انتظامی و ۲ بسیجی در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و یادآور شد: افرادی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند همچون داعشی ها بودند که با خودرو جوانان را به خاک و خون کشیدند و خیانت به نظام، کشور، حوزه و دانشگاه مرتکب شدند.
وی تاکید کرد: انقلاب، بعد از گذشت چهار دهه به نقطه ای رسید که شهید حججی ها همچون حجت خدا می شوند و در مقابل ظلم و استکبار می ایستند.
هفته جاری پیکر ۶ شهید گمنام در استان تشییع و به خاک سپرده شد و همچنین شهید فلاحتی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاتم به شهادت رسید.
مردم ولایتمدار استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و ۱۵۵ شهید گمنام نیز در استان مدفون هستند.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..