از ۵ تا ۱۱ اسفندماه؛

نمایشگاه بین المللی کتاب در یزد برگزار می شود

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب از پنجم تا یازدهم اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سیدخلف حوتی نژاد در نشستی خبری از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در یزد خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه ۵۵۵ ناشر از جمله ۲۵ ناشر بین المللی و ۱۵ ناشر یزدی شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در قالب ۳۲۲ غرفه برگزار می شود که ناشران داخلی ۷۹ هزار و ۳۰۰ عنوان و ناشران بین المللی ۱۶ هزار و ۸۰۰ عنوان کتاب را در معرض بازدید و فروش قرار خواهند داد.

حوتی نژاد با بیان اینکه برای این نمایشگاه بن های ۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است، افزود: مردم و گروه های مختلف طبقه بندی شده می توانند این بن ها را با ۴۰ درصد تخفیف از غرفه های دو بانک مستقر شده در محل نمایشگاه خریداری کنند.

وی یادآور شد: این بن ها بعد از نمایشگاه نیز به مدت دو ماه در ۱۶ کتابفروشی استان یزد قابل استفاده است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، پنجم اسفندماه با حضور معاون وزیر ارشاد در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد افتتاح خواهد شد.

حوتی نژاد زمان بازدید از این نمایشگاه را در روزهای ۵ تا ۱۱ اسفندماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ اعلام کرد.

وی در مورد میزان فروش ناشران در نمایشگاه سال گذشته استان یزد نیز بیان کرد: سال گذشته میزان فروش نزدیک به یک میلیارد و ۹۰۰ میلین تومان بوده که همین امر سبب استقبال ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب یزد بوده است.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..