تاثیر پیروی بانوان از حضرت فاطمه (س) در ترویج فرهنگ حجاب

امام جمعه مهریز گفت: پیروی بانوان جامعه اسلامی از سیره نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) موجب ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است که باید نسبت به گسترش آن اقدام کرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه در حسینیه چهارده معصوم (ع) مهریز با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: همه زندگی آن حضرت در بخش های مختلف الگویی بی نظیر برای بانوان است و سرآمد همه آنها، حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: حضرت صدیقه طاهره (س) در زندگی کوتاه خود لحظه ای دست از دفاع از دین ، ارزش های الهی و به خصوص ولایت بر نداشتند و برای گسترش آموزه های الهی و انسانی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به عقاید و ارزش های دینی و به خصوص تضعیف حجاب در جامعه تلاش های گسترده ای را انجام می دهند بر رعایت آن توسط بانوان در جامعه اسلامی تاکید کرد.
محی الدینی افزود: تهدید نرم با بهره گیری از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری جزو برنامه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به اعتقادات مردم و جوانان است که هوشیاری همگان را طلب می کند.
در این مراسم هیات های عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) سوگواری کردند و مشابه این برنامه در برخی از حسینیه ها و امامزادگان شهرستان مهریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..