اولین جشنواره هفته مد در جهان‌شهر یزد برگزار می‌شود

نخستین شهر خشت خام جهان میزبان نخستین رویداد «هفته مد» با رویکرد مد و تکنولوژی هوشمند است.

به گزارش یزدی نیوزشهر جهانی یزد بعنوان نخستین شهر خشتی، با ارزش‌های منحصر به فرد جهانی و سرآمد در زمینه صنعت، همواره در تامین کالاهای مورد نیاز کشور نقش شاخص و قابل توجهی داشته است.

صنعت غالب در استان یزد از دیرباز، صنعت نساجی بوده و توجه ویژه به این صنعت رکن اساسی حوزه مد و لباس بعنوان حوزه‌ای پرچالش و جذاب در بطن فرهنگ و جامعه ایرانی است. به همین منظور «خانه مد ملی ایران» زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اقدام به برگزاری رویداد «هفته مد یزد» با رویکرد مد و تکنولوژی هوشمند در شهر جهانی کرده است.

این رویداد با هدف معرفی و کاربردی کردن استارت آپ های برگزیده و هدایت بازار مد و تکنولوژی به سوی تولید داخلی و ارائه الگوهای مصرف ایرانی و بومی سازی شده در جهت تقویت سبک زندگی و اقتصاد پویا برای اشتغال پایدار، با پویش در اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در پنج بخش اصلی و بخش ویژه (جایزه ویژه رویال برند) در قالب تورهای آموزشی و گردشگری با رویکرد مد و تکنولوژی هوشمند و نگاه ویژه به تکنولوژی فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه، در سطح ملی به میزبانی شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

اجرای برنامه های مختلف نظیر رویداد آموزش تخصصی با عنوان «کوک»، نمایشگاه و شوروم های مد و تکنولوژی با عنوان «پرفرمنس مکنا»، سمینارها و نشست های آزاد تخصصی در زمینه های مد و لباس و «بازار چونه»، از جمله بخش ها و رویدادهای برنامه ریزی شده برای جشنواره هفته مد در یزد است.

علاقه مندان به حضور در هر یک از بخش‌های این رویداد ملی، می‌توانند با ثبت نام از طریق سایت "هفته مد و تکنولوژی یزد" به نشانی www.yazdsfw.com علاوه بر حضور در بخش های اصلی، در بخش ویژه که متشکل از بخش های کاشی هفت رنگ، روپوش و زرد قناری است نیز شرکت و از جوایز آن برخوردار شوند.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..