تاکید معاون استانداری یزد به ذخیره سازی اقلام ضروری نوروز ۹۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز سال 1397 به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش یزدی نیوزعلی زینی وند، شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: یکی از تاکیدهای مهم دولت ، موضوع تنظیم بازار در طول سال و به ویژه شب عید است که تاکنون نشست های آن با حضور اعضا بر اساس وظایفی که دارند، تشکیل شده است .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پایان سال جاری و در آستانه نوروز ، ستاد تنظیم بازار استان فعالیت های خود را با جدیت و همکاری بخش های مختلف آغاز کرد و تصمیم های بسیار خوبی هم گرفته شد.
معاون استانداری یزد اظهار کرد: برای ارائه خدمات به مردم یکی از نیازها و ضرورت ها ایجاد اندازی شبکه توزیع و اطلاع رسانی است که با همت و همراهی دستگاه ها طراحی شده است.
زینی وند تصریح کرد: هدف شبکه یادشده این است که مردم هر شهرستان در جریان نحوه توزیع اقلام ضروری شب عید قرار گیرند و بتوانند نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند که برنامه ریزی لازم هم در این ارتباط انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: دسترسی راحت مردم به اقلام مورد نیاز شب عید و آغاز سال نو در راستای تنظیم بازار پیش بینی و اقدام های خوبی هم انجام شده است، امیدواریم همگان در استان از آنها استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و خدمات و همچنین موضوع مهم نظارت بر بازار نیز از جمله اقدام ها و تصمیم های ستاد تنظیم بازار استان است که با دقت و جدیت انجام می شود.
به گفته زینی وند، میوه های مورد نیاز مردم برای شب عید به اندازه کافی ذخیره سازی شد و قطعا مردم مشکلی در تامین آن در اواخر سال و ابتدای سال ۱۳۹۷ نخواهند داشت و حتی بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است.
استان یزد بر اساس سرشماری آبان ماه ۱۳۹۵، یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و همه ساله خصوصا در تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران داخلی و خارجی است .
معمولا تعطیلات نوروزی همه ساله از ۲۵ اسفند ماه شروع می شود و با توجه به تعطیلات سال جدید در تقویم رسمی کشور تا ۱۷فروردین ماه ادامه دارد. 

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..