طرح‌های تولیدی و صنعتی بهاباد از کمیته امداد تسهیلات دریافت کردند

رئیس کمیه امداد بهاباد از ‌پرداخت ۹ میلیارد و۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این نهاد در امسال خبر داد و گفت: توا نمندسازی جا معه یکی از اهداف کمیته امداد است.

به گزارش یزدی نیوزرمضان باقری در بهاباد از ‌پرداخت ۹ میلیارد و۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زائی به ۶۹ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: توا نمندسازی جا معه یکی از اهداف کمیته امداد است.

‌‌رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد با اشاره به اینکه ۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی بابت ۶۹ فقره طرح تصویب و پرداخت شده است تصریح کرد: طرح‌های مختلفی در بخش‌های دامداری، کشاورزی، تولیدی، مغازه‌داری، صنفی و صنعتی و غیره نیز به کمیته امداد مراجعه و تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های اجرا شده شامل ۱۴ طرح در زمینه تکمیلی و تبدیلی به مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال‌، ۴۱ طرح اشتغال به مبلغ ۷ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال‌، ۱۲ طرح توان‌افزایی به مبلغ ۶۹۰ میلیون ریال و ۲ طرح کار انگیزی به مبلغ ۹۰ میلیون ریال در این شهرستان اجرا شده است.

باقری از نظارت مستمر بر اجرای طرح های اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد خبر داد و بیان کرد: طبق تعاملی که با دستگاه‌های اجرایی وجود دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی و استعداد‌سنجی صورت گرفته زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی فراهم می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بهاباد ادامه داد: کمیته امداد در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نیز اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان و خانواده آنها‌، از طرح‌های تولیدی، اقتصادی و خدماتی مددجویان با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت پایدار‌سازی طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان را از دیگر برنامه‌ها در حوزه اشتغال دانست که با هدف احیای فرهنگ کار، تلاش و شور و نشاط اجتماعی برای مددجویان برگزار می‌شود و در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۳۷ نفر  آموزش‌های لازم را فرا گرفتند‌.

باقری بیان کرد: در حال حاضر ۹۲۵ خانوار در قالب ۱۹۰۳ نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد بهاباد هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند‌.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..