رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد :

جایگاه ثابت دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در مسابقات معتبر در زمینه بتن

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از جایگاه ثابت تیم های اعزامی این دانشگاه به مسابقات معتبر در زمینه بتن، با توجه به کسب مقام های متعدد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز،  سید حیدر میرفخرالدینی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد  اظهار داشت : این دانشگاه باردیگر توانست در یکی دیگر از مسابقات معتبر علمی موفق به اخذ مقام گردد و کسب این موفقیت های متعدد در چند سال اخیر در زمینه بتن موجب گردیده دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به یک جایگاه ثابت در این نوع مسابقات دست یابد.

میرفخرالدینی در خصوص کسب این موفقیت جدید گفت : تیم اعزامی از این دانشگاه به دومین جشنواره ملی فناوری های نوین در صنعت آب و برق توانست در گرایش بتن بخش سازه محافظ (EPD) ، موفق به کسب مقام سوم شود. همچنین اعضای این تیم  آقایان میلاد زینلی زاده، مهران حیدری، صادق مشایخی و محمد یوسف، به سرپرستی آقای کاظم یاوری نسب در این رقابت حضور داشتند.

ایشان در ادامه  با اشاره به جایگاه و اعتبار این جشنواره گفت : ۱۷۲ تیم از دانشگاه های سرارکشور به مدت ۲ روز به میزبانی استان خوزستان مهد برق و آب کشور در گرایش های گوناگون از قبیل بتن، رباتیک، طراحی توربین‌های آبی، برآورد حداکثر حجم آب تالاب و سازه ماکارونی، به رقابت پرداختند و به گفته برگزارکنندگان این رقابت، می توان جشنواره مذکور را بزرگترین گردهمایی علمی جنوب کشور دانست.

وی تصریح کرد : امید داریم بتوانیم با تشکیل کارگاه ها و کلاس های آموزشی تجربه ها و دانستی های اعضای این تیم ها و اساتید راهنمای آنان را به علاقه مندان نیز انتقال دهیم .

شایان ذکر است تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در سال های اخیر در با حضور متوالی در مسابقات معتبر گوناگون در زمینه بتن مانند مسابقات سالیانه موسسه بتن آمریکا (ACI)، مسابقات انجمن بتن ایران و غیره  موفق به کسب عناوین متعدد شده است. 

بخش نظردهی بسته شده است..