لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان یزد/ آریا قهرمان شد و به لیگ کشور راه یافت

مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان یزد جام شهدا جمعه شب به پایان رسید و تیم آریا با کسب مقام قهرمانی مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

به گزارش یزدی نیوزمسابقات فوتبال لیگ برتر قهرمانی باشگاه های استان با حضور تیم های آدران ، ابومسلم ، آریا و سرخ پوشان یزد ، میرک کیش مهریز ، تندیس زارچ ، پاس شهرستان خاتم ، فرانتک اشکذر ، یزد خواست میبد ، دارالقرآن ابرکوه و مهربد میبد به مدت ۶ ماه بصورت دوره ای و رفت و برگشت با انجام ۱۱۰ مسابقه پیگیری شد.

در پایان رقابت ها که زیر نظر کمیته مسابقات هیات فوتبال استان برگزار شد ، تیم آریا یزد با کسب ۴۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و به عنوان نماینده استان جواز حضور در لیگ دسته سه باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۷ را کسب کرد.
همچنین تیم های فوتبال ابومسلم یزد و فرانتک اشکذر نیز به ترتیب با کسب امتیازهای ۳۸ و ۳۵ مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
تیم های یزد خواست میبد ، سرخ پوشان یزد و دارالقرآن ابرکوه نیز به لیگ دسته یک فوتبال استان یزد سقوط کردند.
در آخرین هفته مسابقات ، تیم ابومسلم ۲ بر یک از آدران شکست خورد ، تندیس زارچ ۳ بر یک از سد تیم سرخ پوشان یزد گذشت و تیم میرک کیش مهریز ۲ بر یک تیم آریا یزد را از پیش رو برداشت.
مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور در تابستان سال ۱۳۹۷ با حضور افزون بر ۶۰ تیم از سراسر کشور در پنج گروه برگزار می شود.
در فصل گذشته تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته سه باشگاه های کشور تیم سنگ آهن بافق بود که از گروه خود صعود نکرد.
هم اکنون ۲۲ تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ های کشوری و همچنین ۷۰ تیم نیز در لیگ های استانی حضور دارند.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..