امام جمعه بافق: مردم انقلابی از مبارزه با استکبار دست بر نخواهند داشت

امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مردم اجازه خودنمایی به دشمنان نظام را نمی دهند، گفت : ملت غیور ایران اسلامی هرگز از مبارزه با استکبار جهانی دست بر نخواهند داشت.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سیدجواد سلیمانی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، آن را بیانگر اقندار نظام در برابر دشمنان دانست و اظهار کرد : این راهپیمایی عظیم هشداری برای بدخواهان جمهوری اسلامی بود. 

وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی و شعارهای کوبنده آنها تشکر کرد و گفت : حضور مردم در ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب امسال نسبت به سال های قبل بی سابقه بود. 
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف بیانگر خواسته های آنها از دولت است خاطر نشان کرد : بزرگترین خدمت به مردم حل مشکلات معیشتی و اشتغال آنهاست که مسوولان باید همواره پاسخگو باشند. 
سلیمانی تصریح کرد : بیکاری ، ازدواج و نداشتن سرمایه برای ایجاد اشتغال از مهمترین مشکلات جامعه است که باید با مدیریت صحیح در کانون توجه قرار گیرد. 
امام جمعه بافق در بخشی از خطبه ها احترام به یکدیگر ، محبت ، دوست داشتن قلبی ، گره گشایی مشکل برادران و خواهران دینی ، پرهیز از غیبت و سخن چینی ، طلب مغفرت برای همدیگر ، بدگویی نکردن و رفتار نیک در جامعه را از جمله مواردی دانست که باید به آن عمل شود. 
وی در ادامه به مناسبت های هفته از جمله قیام مردم تبریز علیه حکومت طاغوت، در چهلم شهدای قم در ۲۹بهمن سال ۱۳۵۶، روی کار آمدن رضاخان به عنوان نوکر سرسپرده انگلیس در ایران و شهادت فاطمه زهرا( س) اشاره کرد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..