اجرای طرح‌های ترافیکی برای کاهش مشکلات شهری یزد

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه پلیس برای مردم و با مردم است گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی برای کاهش مشکلات شهری امری ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه یزد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد که در مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد اظهار داشت: نفس این کار در موضوع تعامل حوزه علمیه با پلیس راهنمایی و رانندگی و مساعدت حوزه در تبیین جایگاه پلیس کار بسیار شایسته‌ای است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماهدی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه تمام قوانین وضع شده به نفع مردم است خاطرنشان کرد: پلیس برای مردم و با مردم است و تمام قوانینی که وضع می‌شود برای خود مردم است.

وی ادامه داد: پلیس خدمت‌گذار مردم است و برای اینکه مردم برای اجرای قوانین همراه باشد چه نعمتی باارزش‌تر و بهتر از روحانیون که همیشه همراه و پشتیبان مردم هستند.

موسوی وقوع تعداد زیاد حوادث و تصادفات در جاده‌های استان را شایسته دارالعباده یزد ندانست و  افزود: روحانیون با توجه به جایگاه خوبی که در کشور دارند می‌توانند واسطه امین بین مردم و نیروی انتظامی باشند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماهدی انتظامی استان یزد با اشاره به پتانسیل بسیار خوب در مدارس امین استان یزد گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات برای مبلغین استان می‌تواند نقش بسیار خوبی برای آگاهی هر چه بیشتر و بهتر قوانین در بین مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجبور به اجرای طرح ترافیک در استان یزد هستیم تأکید کرد: اجرای این‌گونه قوانین با وجود برخی مسائل برای کاهش مشکلات شهری امر ضروری است و باید به خوبی آن را در سطح شهر و استان اجرا کنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سبب جلوگیری از حوادث است تصریح کرد: ان‌شاءالله بتوانیم از این ظرفیت و پتانسیل بتوان به خوبی استفاده کرد و جامعه را در آگاهی و اجرای هر بیشتر و بهتر قوانین در کشور اقدام کنیم.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..