با حضور معاون استاندار؛

ششمین کتابخانه روستایی مهریز افتتاح شد

کتابخانه «علی‌اکبر محبوبی» در روستای گردکوه شهرستان مهریز با حضور معاون استاندار، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و جمع دیگری از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار در افتتاح این کتابخانه خیری که ششمین کتابخانه روستایی در شهرستان مهریز است، از جایگاه والای فعالیت‌های خیری به ویژه در حوزه ساخت و ساز مراکز عمومی سخن گفت.

وی به ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و نیز ضرورت گسترش فضاهای کتابخانه‌ای در مناطق روستایی نیز تأکید کرد .

«محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب و قدردانی از همت والای خیر این کتابخانه برای تجهیز و راه‌اندازی آن، خواستار همکاری بیش از پیش خیرین با دولت در زمینه‌های عمرانی و گسترش مراکز فرهنگی در مناطق روستایی شد .

«رقیه دوست فاطمی‌ها» مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در ابتدای این مراسم ضمن تشکر ویژه از همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری در برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان، بیان کرد: این کتابخانه با مساعدت مالی خیر و همکاری و همفکری شورا و دهیاری روستای گردکوه، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در زیربنای ۱۸۰ متر مربع ساخت و تجهیز شده است .

وی یادآور شد: این کتابخانه با ۱۵۰۰ جلد کتاب دارای بخش‌های مختلفی مانند کودک، نشریات، مخزن، مرجع و مرکز اطلاع رسانی است و با افتتاح کتابخانه، تعداد کتابخانه‌های روستایی شهرستان مهریز به شش باب کتابخانه رسید .

گفتنی است؛ برنامه قصه‌گویی در بخش کودک کتابخانه و تقدیر از خیر و اعضای شورای روستا از برنامه‌های جانبی این مراسم بود .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..